Tillbaka

Igår var jag tillbaka, till livet utanför. Föreläsning (snark), sjukgymnast (ska börja i kroppskännedom igen) och sedan växla pengar. Det sista gick till så här, på Forex.

-Jag skulle vilja ha 200 US Dollar, säger jag till snubben bakom glaset.
- Okej, vart ska du åka?
- Till Indien, svarar jag.
- Du vill inte ha indiska rupies då?
- Nope jag vill ha dollar, för jag ska ge dom till nån som ska ge dom till nån som ska till Indien.
- Eh... du blir väl inte lurad nu...? undrar forexkillen.
- Hehe nedå, ingen fara, svarar jag och tänker jisses vilken omtänksam kille, trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så TREVLIGT med schyssta människor.

Ta hand om kroppen! kram!

2009-09-15 @ 22:22:40
URL: http://www.metrobloggen.se/surpuppa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0