Brogatan 31

Sitter nu i våran nya lägenhet, på våran soffa i vårat vardagsrum. Flytten har gått bra, men drygt såklart med allt kånkande och kaos. Men smörgåstårta på balkongen i solen och diverse andra godheter har lyft helgen. Nu börjar vi nästan kunna komma fram, iaf i sovrummet, så det känns trevligt.

Var på Aaronsgården imorse för att genomföra caset. Det gick helt okej och vi fick en massa beröm. Vill dock ge lite extra cred till min case-partner, som var skitbra!

Nu börjar klockan ticka och snart ska sambon dra till jobbet. Jag ska plugga och fortsätta uppackandet ikväll.

Nemo verkar förresten gilla den nya läggan och allra helst hennes nya klösträd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag längtar tills jag får se lägenheten =)

2010-04-12 @ 15:11:18
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Therese Andersson

åh, vi vill komma och hälsa på sen! :)

2010-04-12 @ 19:16:02
Postat av: Anonym

jag också! :)

2010-04-12 @ 20:21:48
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0