Speedat har-hjärta

Igår var det fest med vin och vänner, prat och photografering. Det var trevligt.

Idag vaknade jag halv 5, ca 2 timmar efter jag somnat sådär lagomt onykter. Det var inte önskat, men kunde verkligen inte sova, har på tok för mycket i skallen! Det är KAOS. Flytt, skola, IKEA, kompisar som man inte vill missa, mig själv, pack, träning och livet. Vart tog allt vägen? Idag blev det bara för mycket, jag föll ihop.

Måste strukturera upp saker som snurrar i skallen, så jag får lite översikt på vad jag har att göra, skola kontra flytt. Struktur behövs för just nu är det bara en gröt i skallen och jag blir stillasittandes, stirrandes och ännu mer stressad.

Har påbörjat listan med struktursaker. Ska nu ta itu med plugg, en lördag eftermiddag, men det spelar ingen roll vilken dag det är - bara jag vet att det är en dag jag vill ta mig igenom utan mer stress att lägga på lager.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du då är vi två om det, men du ska se att vi klarar det =) Vi kanske kan släppa allt någon dag och roa oss med badminton, så får vi en liten paus!

2010-04-04 @ 09:30:22
URL: http://anjelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0