Packning

Är mitt i packningen, men tog en paus för att kanske samla lite vett. Har lagt fram en massa kläder på sängen, som vanligt för mycket, men vem vill packa för lite kläder? (Inte jag)

Har hunnit med en sväng till IKSU imorse med Angelica. När jag kom hem igen var jag duktigt trött, till och med så trött att jag efter lunchen tog en två-timmars tupplur. Det behövdes. Är fortfarande helt veck, skallen sprängs snart och det hetter i kroppen. Har intagit c-vitamin och tuggat i mig en vitlöksklyfta för att hålla förkylningsspökena borta. Får väl se hur det går, mår inte bättre än så länge. Hoppas jag inte blir sjuk på resan! Förmodligen blir jag det när vi kommit hem igen, det verkar ha blivit min grej.

Snart ska jag in till stan för att växla pengar, sen packa klart och däcka i sängen.

Men usch vad jag längtar tills imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0