Dan före dan före skumpan-dagen

Jag har träningsvärk, av ett tv-spel. Det är så det ska vara, om det stämmer och om allt stämmer är inget fel. Går fram och tillbaka från staden flera gånger varje dag, det kanske är ett nytt vardagsnöje. Har dock redan börjat tröttna på alla 3 olika vägar jag än så länge gått längs.

Det är bara två dagar kvar på detta år, 2010. Allt går alltid så fort, förutom i stiltjen i mitt vakuum som jag har inombords. Idag har jag velat gråta några gånger, inte därför, utan bara för att livet är så ibland. Annars har denna dag gått bra, har inte tänkt så mycket. Kanske ska tänka en MASSA imorrn så jag inte har några tankar kvar alls på fredag. Låter som en bra idé, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0