Försöker hitta extra julstämning

Har spatserat runt på Gammlias julmarknad nu på dagen. Det enda jag var ute efter var att få lite julmysstämning i bröstet, känna julemyset och allt det goda.

Annars är det lite tungt sådär just nu, tyvärr precis nu, men jag försöker laga.

Just ja, glömt att berätta en grej! Jag har nämligen världens sötaste jul-pojkvän som tyckte att jag skulle få en alldeles egen kalender i år (vid namn "Fridas julkalender") och har, lagomt efter dagens avsnitt av tv:ns julkalender, kommit fram med ett paket med en lucka på, varje kväll nu i december. Hur mysigt och underbart är inte det! Nog för att det inte spelar så stor roll vad det göms bakom luckorna, för tanken värmer mig ända till påsk, så har jag ändå fått några jul-fullträffar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0