Smorsel-problem

Slog igång datorn och gick direkt in på internet, men där tog det stopp. Vad ska jag nu göra här när jag inte behöver leta lägenhet längre? Jag gillar detta "problem".

Tog en härlig dusch för ett litet tag sen och letade fram ett gratisprov på natusan lotion som jag hittade i badrumsskåpet (rensning som sagt). Smörjer in mig och blir kletig och mjuk och härlig. När jag smort in hela mig ser jag på förpackningen att det står Bodywash med 1/3 lotion! Det vill säga TVÅL. Så det var bara att hoppa in i duschen igen och börja om. Haha.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Då har du blivit ordentligt ren iaf! =)

2010-02-28 @ 17:52:00
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: martina

haha

2010-02-28 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0