Blurp

Midsommarhelgen flöt förbi snabbt, sova och festa. Sen kom denna vecka, en nya vecka och inte vilken vecka som helst, utan veckan som jag och Magnus far till Wien (lördag, wii!). Igår var jag katastrofalt knäckt i hela kroppenn och for till vårdcentralen för att skriva in mig där. "Du måste ju ringa kl 8 på morgonen (pucko)". Typ.

Så jag ringde imorse, kl 8 för att undersöka varför jag mår så jävla skit hela tiden. Fick tjata mig till en tid då läkaren ska ringa mig idag, för inte är det så farligt att man inte orkar göra någonting, värker i hela kroppen, kokar, är yr och hostar, inte kan andas vid ansträngning och har halsbränna. Nä det är tydligen inte så farligt. Nej nej, det är skitkul att ligga hemma i sängen när jag egentligen skulle vara på jobbet för att jag ska kunna betala hyran, nej då, det är underbart att känna sig kass. Och Nej jag är inte bitter, jag är bara jävligt FÖRBANNAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0