Dagen efter, dagen och dagen innan...

Idag dåligt, igår väldigt bra och imorrn finnemang igen.

Personalfest igår, simla trevligt! Först lekte vi Fortet och mitt lag vann såklart!!! Hehe nice. Sen bastade gråmössorna hos Magnus och vi tog upp drickandet. Själva festen ägde sedan rum på Druidgården och det var tjo och tjim. Lotta och jag var lekledare och lekte med de små barnen som knappt gick att få tyst på. Men lekarna var uppskattade och jag tror alla hade skitskoj!

Idag var jag och Magnus på besiktningen på våran nya lägga. Vi ska få välja nya tapeter till båda sovrummen!!! Känns väldigt bra, helst nu när det var nån grön variant i det stora sovrummet.

Jag är död och röd, lite varm kanske och förbannar min kropp. Ingen Ubbe-dejt idag, mår för kasst. Men imorrn, imorrn då smäller det av bara den, simla roligt det ska bli att träffa henne igen!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det låter som om du hade en toppendag!! Åh nu har jag köpt ett racket så nu kan vi spela badminton när som helst, kanske imorgon ;)

2010-03-31 @ 19:42:26
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Emmy

Underbart ska det bli! Un-der-bart! =)

2010-03-31 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0