Det känns i magen när jag häftar ihop papper

Sitter hos mamma och pappa på Ersboda (hos frukten, päronen osv.) och skriver ut artikelkompendiet. Det tar fan tid. Men jag hatar verkligen att läsa sida efter sida av en artikel på nätet, ögonen kletar typ ihop och torkar ut.

Har blivit bjuden på middag här och har även fått se Nemo's 3-årspresent som pappa hämtade upp i Skeå. Åh yeah kommer hon nog att säga! Tyvärr får hon inte använda den förrän vi flyttat, 35 kilos saken blir för jobbig och bokig att flytta om den är över 2 meter hög.

Träningsvärken i magen har inte gett med sig än. Måste ju fan ha fått magrutor av träningen i måndags, med tanke på vilken träningsvärk jag har. Haha. Eller inte. Men det är nice. Imorrn ska det gymmas igen efter skolan.

Nu ska jag ge Tigger massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0