Undwerskrifterna är på plats

Det har hänt mycket sen sist! Eller iaf några saker :P Jag och Magnus har skrivit kontrakt på våran lägenhet på Brogatan 31! Nu är det verkligen verkligen på riktigt!!!

Innan kontraktskrivning så spelade jag badminton med Angelica, simla roligt det var! Öööööver nätet... Haha.

Utöver det så har det mest varit som vanligt, förutom att vi idag har haft en samverkansdag med polisstudenterna, givande till slut.

Nu sitter jag och är slut i kroppen, men ändå lite glad för jag fick ett samtal idag från 1an i listan på min lägenhet, som skulle tacka ja till den och verkade väldigt ivrig till att flytta in senast sista april. Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0