Lottning på g eller?

Det lutar starkt åt att jag kommer vara med om lottning för att få min praktikplats. Det suger ändå lite, för då är det slumpen som avgör och slumpen är sällan på min sida. Jag kanske borde gå ut och leta en fyrklöver. Eller nån som har en över? Kommer att få veta på måndag om det blir lottning för mig, och i så fall vilka platser som är med i lottningen. Jag behöver få vara i umeå, UMEÅ, annars kommer jag förlora så mycket tid när jag ska till pt:n. Fattar dom inte det!? Jag är irriterad och smågrinig och allmänt SKIT. Varför!? JO DÄRFÖR!

Håll käft.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jadu gumman, vi får nog tillsammans hålla handen och gå dit för att låta slumpen avgöra vad som händer med våra liv under nästa termin. Det suger men tillsammans ska vi fixa det!



Tänker på dig! Kram

2010-05-27 @ 17:07:55
URL: http://anjelica.blogg.se/
Postat av: Ubbe

Men kan inte du få förtur i Umeå för att du går hos pt:n? Jag fick ju det på min långa praktik för att jag gick på freja. Tror jag skaffade nåt intyg som styrkte det eller nåt.

Förövrigt saknar jag dej! Puss

2010-05-27 @ 17:17:11
Postat av: Lina

Håller tummsen! jag vill ha kvar dig i Umeå!!!!!!

2010-05-29 @ 13:46:05
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0