Sista fredagen i april

Hunnit med en del grejor idag, även fast dagen inte blev som planerat. Först tog jag en tur in till staden för att köpa en "jag-har-fått-sommarjobb-bh". Sedan cyklade jag iväg till västra ersboda för att umgås med Lina och hennes småtjejer. Simla mysigt!

Magen satt dock stopp för resten av dagens planering, dumma dumma den. Istället för tjejkväll blev det filmkväll hemma i soffan. Såg The Lovely Bones (flickan från ovan, men tycker den engelska titeln är vackrare). Fint.

Jag väntar på min kompis, kommer du?

Kommentarer
Postat av: Lina

o det var så mysigt att du var förbi och kossan var ju sååå söt :)



O du du du flickan från ovan är ju så vacker, har du sett omslaget till pocketboken? SÅÅÅÅ FIN! en av mina favoriter, ängel tokig som jag är.



Love u! Puss

2011-05-01 @ 21:38:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0