Livet rullar på

Helgen spenderades i Piteå med trevligt folk och ett nästan ändlöst maraton med plump (jag kickade ofta ass). Me like. Gårdagen var inte lika peachie, blötte ner x antal kuddar och tröjor med tårar och sånt. Dagen avslutades dock på ett bra sätt med yatzyspel med älsk.

Idag har jag orkat pallra mig till bibblan och lånat ännu fler böcker! Nu om palestina-konflikten, som jag aldrig riktigt har fått nåt grepp om. Men nu ska det bli ändring på det hade jag tänkt. Jag har även lyckats göra Emmy's goda müsli (saknar dig vännen!).

En helt okej dag, trots allt det andra. Helt okej.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Saknar dej med älsk! Höras snart kanske! =)

2011-08-02 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0