Preggobelly

Har (bättre sent än för sent) börjat använda mig av barnmorskans vecko-räkning. Har som alltid hört att hon sagt att jag varit i nån annan vecka än vad jag trodde, eller snarare en annan dag, men troddde det bara skiljde nån dag. Men sist jag var där uppfattade jag för första gången vad hon sa och hon var hela 5 dagar före mig! Så nu går jag efter hennes veckor, dvs den rätta. Är idag i vecka 29 (26+4), galet galet!

Här kommer lite halvgamla bilder på den växande magen.


Vecka 26 (25+5)




Vecka 27 (26+5)




Vecka 28 (27+6)


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är så fin Frida! Fin , rolig och bra, kom ihåg det.

puss och kärlek

2011-12-10 @ 12:00:55
URL: http://minsoptunna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0