En ledig dag

Inbillar mig att vi redan fått sommarlov från universitetet, som så många andra. Det är skönt, men imorrn måste jag skaka igång tankeverksamheten igen. Shake it osv. Har äntligen tagit mig till IKSU, för ett Zumba-pass. Very nice, dock inte lika nice som det brukar vara på torsdagar. Men men, svett, snack och promenad x2 i det fina vädret - då ska man inte klaga.

Nu sitter jag och försöker fundera ut hur jag ska klara av resten av månaden, mina pengarna är nämligen typ slut (har endast råd med mat, för mat det är typ viktigt sägs det). Jag skulle vilja sälja något, för att få in lite pengar. Vet dock inte vad, men det spelar ingen roll för det lär aldrig hända. Typ för jobbigt, oväntat krångel är inte min starka sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0