Äntligen händer det saker på riktigt!

Har suttit inne med den där jävla rapporten i fem år men nu börjar det hända andra saker, precis när jag duschat och blivit totalt utmattad, ja då börjare hända saker! Jag känner mig levande för nu är jag snart på väg och jag har packat (inte till ikväll, men till imorrn när jag är på väg för andra gången på kort tid). Fortfarande lite oenergisk i kroppen och blir varm för ingenting (NEJ JAG HAR INTE FEBER, FÖR DET STÅR INGET OM ATT JAG SKA FÅ FEBER IDAG I MIN KALENDER, och inte imorrn heller för den delen, eller söndag eller måndag, nepp inte nån gång alls).

Nu är jag mångasuperlativ-hungrig. Men snart blire lyxätning hos mamma och pappa, ska äta planksteg. Mycket, rejält och mumsigt. Efterrätt? Påskgodis borde iaf finnas. Jag och mitt sötsug.

SKål och glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Glad påsk på dig gumsan! :) lite sådär i efterskott men men :P



Allt bra med dig?

2009-04-13 @ 19:30:51
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0