Duktigheter

Igår blev det en stur (tur) på staden med min kära vän Angelica. Jag var så duktig och prövade bara ett endaste plagg! Det går framåt för min anti-shopping-behandling. Kom dock hem med det enda plagg jag prövade, men den toppen var så hihihihimla snygg att jag trodde jag skulle dö om jag inte köpte den!

Kvällen spenderades med händerna i deg och mjöl. Slutresultat: en limpa-isch och en massa mjukt tunnbröd.

Kände mig stark igår, som att jag ändå tagit ett litet, litet steg ifrån det dåliga och det kändes så bra. Keep on track!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hade tryckt på gilla knappen om det fanns nån!! =)

2011-01-13 @ 17:23:35
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0