Träning träning, kära träning

Var och tränade med Angelica igår. Gick först till IKSU, sen gymma och sen gick vi halva vägen hem, simla simla duktiga vi var! Jag kände mig levande. På kvällen var det sällskapsspel som gällde med tidigare nämnda och Erica. Det var väldigt väldigt trevligt. Jag levde igen.

Nu lever jag dock inte lika bra, magen är sämre igen och halsbrännan is still there, always there. Sömnen är tyvärr inte there utan somewhere annan. En vecka kvar tills verkligheten kommer igång igen. Jag är rädd och har panik och är orolig och allt sånt bajs. Tack och lov längtar jag lite, liiiiiiiite. Jag drömde att det inte gick. Jag hoppas det går.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag håller tummarna att det går och skickar så mycket kraft jag kan! Mina planer på att komma upp i påsk blir starkare och starkare! Då vill jag ha en repris på volleybollen! =) Puss

2011-01-09 @ 17:28:18
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Martina

Ska du börja skolan igen?



Längtar efter dej.

2011-01-10 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0