Kaos på olika sätt

Vadå lugn helg, bullshit. Jag är ju trots allt Frida. Fest hos Lina igår, jag älskar henne. Var riktigt roligt! Tjejtoabilder och sen brottning på golvet med 2-3 andra. Slutade med att Madde bröt tummen, jag blödde näsblod som fan och lite sånna saker. Rejält mörbultad idag, men det var det värt. Haha. Jag tycker om när det händer saker. Sen bara en massa skit, men i slutändan så var det bra. Nu vet jag, det är så fuckingjävla skönt. Dock har jag gett upp.

Somnade med tårar som ramlade ner på kudden men vaknade upp på skitbra humör, återigen. 3 dagar irad på jobbet som jag var på strålande humör! Det är helt underbart. Jag känner knappt igen mig själv. Jag gillar nya Frida. Hehe. Jag kanske är lite galen och konstig, men sån är jag. Ta mig för den jag är, eller ta mig inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0