Freedag

Fredagkväll och jag har ont i skallen, men vet varför. Just ja, ska snyta mig! Snyta, gud vilket fult ord. Aja.
Var extremt död imorse, kändes som att jag inte fått en endast blund under natten, så jag stannade kvar i sängen och försökte sova lite. Jag är bara så jävla trött hela tiden. (Ja jag vet vad det beror på.) Var på Freja idag... och jag vet inte vad jag tycker om det. (öppenvården) Hon sa saker som jag redan visste så jag vet inte om det gav så mkt, en sak var iofs ny. Tänka på den och bestämma mig nån gång? Kan inte fortsätta så här länge till, kraschar.

Sen skola, jobb, få skjuts och bli bjuden på pizza. Tack tack. Jag åt en bit mer än vad jag bestämt mig för innan, det är väl bra? Nu ska jag mysa ner mig under en filt i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0