Hmm ja

Jag vet att det är upp till mig, men det är inte överdrivet roligt att äta när jag vill spy hela tiden, men jag försöker iaf, så ta inte det ifrån mig. Fast jag försöker komma på bortförklaringar och det börjar som sagt gå överstyr. Jag åt iaf scoutgodis idag på eftermiddagen, tyckte det var bra gjort av mig, eftersom jag fick ångest av att bara tänka på det för någon dag sen. JAG FÖRSÖKER SKÄRPA TILL MIG. (Men ni som vet, vet hur svårt det är)

Fortfarande sjuk, snorar och hostar och håller på. Och magkatarren har inte lagt sig, vilket nog innebär att det inte blir nå jobb i helgen, måste tänka på min hälsa, för den håller på rasera om jag inte stannar upp och inser vart det är på väg.

Min systeryster ringde för ett tag sen, det var gulligt. Vi ska ha syster-dag imorrn. Det blir trevligt. Hon är bra.


Vimmelbild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0