New stuff

Jag har varit nykter i helgen! Kan iofs bero på att jag är sjuk, och därför inte druckit. Fast om jag hade varit frisk hade jag jobbat, och då hade jag iofs nog också varit nykter. Men jag har varit nykter utan att jag jobbat! Skulle ju ha jobbat, men aah. Ni fattar kanske.

Jag har köpt ett klösträd, eller snarare en klätterställning till Nemo. Den förra hade sett sina bästa dagar, och eftersom jag inte vill att hon ska klösa på min nya soffa och för att hon förtjänar att ha lite skoj så la jag ut 500 kronor på min lilla hårboll. Men det är hon värd! Blev såååå glad. Hehe.

Nu ska jag plugga....Eller ska jag kanske dammsuga.... eller städa.... eller.... nån som har nåt bättre förslag? (Allt för att inte plugga) Nä nu ska jag ta mig i kragen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0