Fredagsmorgon eller nåt

Igår skulle jag bli julfin i håret och allmänt fräschare, men kylan jobbar emot mig och Tess så det blev inget. Istället är jag äckligare än vanligt med smutsigt hår och småsmårödaguppiga utslag över HELA kroppen. Ibland svider det, ibland bränner det till, annars så nyser jag.

Jag vill sträcka ut handen genom fönstret och ta på snön som ligger på träden, det är så fint, men min hand fryser redan. Idag är det fredag, men det spelar inte så stor roll, inte än iaf. Jag saknar en julgran till mina 72 julgranskulor. Jag saknar även ork och motivation till julklappsbestyr. Jag behöver mjuk pepparkaka och apelsin med nejlikor i mina fönster.

Det är tänkt att jag ska jobba i helgen, och leva där emellan men instället får jag vara hemma och spy åt mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0