"Det är äckligt väder och du är trevlig"

Nedstämdhet och en tung kropp gjorde att jag stannade hemma från föreläsningen idag, men det var bra, för efter KBT:n så gick jag då hem istället och skrev dagbok och tänkte och analyserade och grävde och mådde sen bättre. Så idag var det rätt beslut att dra mig undan.

Har läst ut Harlan Cobens bok "Den oskyldige" nu ikväll, och den var i Lehane-klass! Måste läsa fler böcker som han skrivit. NUNUNUNU. Nej jag MÅSTE inte. Jag VILL.

Tänkte skicka efter några kursböcker, men så ringde jag till älskA och undrade vilka hon hade, och hon hade typ alla jag tänkte köpa, så jag sket i det. Iofs kanske jag vill ha en eller två av dom böckerna sen ändå, om dom är bra, för KBT och familjeterapi intresserar mig mer än vissa andra ämnen, men nu kan jag läsa dom först och avgöra om de är värd pengarna.


Kommentarer
Postat av: storasyrran

jag tror vi har 5 coben böcker om du vill låna!!

2009-01-23 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0