Lugnet oroar mig

Var väldigt trevligt igår kväll hos Camilla, med tacos och extremt många sidospår. Dock ledde det till att vi efter 5 timmar inte kommit så långt som vi önskat, vilket i sin tur ledde till att vi måste träffas idag och göra klart inför seminariet imorrn. Detta leder då till att jag har ännu mindre tenta-plugg-tid kvar. Det borde stressa mig som fan, göra mig orolig och få panik. Istället sitter jag här lugn och funderar på när jag ska ta min nap på dagen. Mina sovstunder under dagarna får inte finnas till förrän på fredag! Därmed bastubad.

Jag är en sovoman, aldrig nöjd, alltid sova mera. Jag måste ta mig ur min blunda-ögonen-fas. Pronto!

Nu ska jag snart dra till bibblo. Sen hoppas jag att jag fattar att jag har tenta på onsdag och har cirka 4 BÖCKER som jag inte läst. Bra planering. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jamen frida då kan vi bilda klubb, har tenta på torsdag och jag har ca 5 böcker som jag måste plöjja igenom :) jippi not

Och dessutom ska man försöka hinna markera i lagboken. Och jag är precis som du sovoman, sova sova sova!



Bara att hålla tumsen!

puss

2009-01-12 @ 10:31:39
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0