Morgonstund

Att jobba igår kväll var inte ens lite roligt! Eller jo, lite kanske... Jag var ändå på förvånansvärt bra humör med tanke på hur mycket folk vi hade (och det var MYCKET folk). Sen blev jag nog övertrött. När jag var uppe och pressade sopor så sjöng jag, viftade på armarna och såg allmänt störd ut.

"Två pass kvar, shalalalala, två pass kvar, shaaalaalalala, två pass kvar shalalalala..."
Dvs jag har två pass kvar att jobba tills jag får semester i 2 veckor!

Somnade kanske innan 3 inatt, vaknade innan 8. Stabilt. Nu håller jag på att piffa till min hårfärg, sommarfräscht ska det bli. Jag är ledig idag by the way. SKÖÖÖÖHÖÖÖNT.

Nu ska jag gå och få lite Nemofiering, måste passa på att leka, gosa osv så mycket som möjligt med henne de kommande dagarna, så jag kan klara mig utan henne någorlunda bra.

5 dagar and counting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0