Bittersurt och roligt

Så var bitter-kursen slut. Känns skönt, det som dock inte känns så bitterskönt är att min dissar-kompis Anna far hem till Kiruna imorgon. Vem ska jag nu vara bitter och säga "pundare" med? Så himla skoj vi har.

Nu har jag iaf sommarlov från skolan! (Hoppas det håller i sig längre än 1 vecka då tentaresultatet kommer). Det firas med 3 systemkassar och nya trosor, som Nemo just i denna stund började bita och slita på. Just ja, och en ny ögonskugga, som Nemo just i denna stund försöker putta ner på golvet. Känns som att jag borde gömma bort mina saker. Hehe.

Ikväll ska jag bara leva och må, göra saker som jag velat göra men inte tillåtet mig själv att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0