Skitsömn

Jag behöver sov-hjälp, men jag vill inte ha sån hjälp som torkar ut munnen, är så less på dom. Jag vill ha seriös och naturlig hjälp. Kan ingen bara hypnotisera mig till att sova minst 6-7 timmar varje natt? Vore så himla nice att inte vakna efter 2-3 timmar och sen inte sova något mera.

Men skreeeew the sleep! Den här dagen ska bli bra ändå!!! Först jobb till 16.30 och sen till älskingen för att umgås på tu man hand och därefter mat och fotboll på O'learys (och kanske en cider eller två... eller tre... eller... ah du fattar).

Kommentarer
Postat av: Martina

eller tusenhundra!!



Det är helt okej, hade bara en lessdag. Ikväll är det lördag och jag är ledig, hurra! Vi ska ut på plaza ikväll, följ!

Puss

2009-06-06 @ 10:40:01
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0