Omedveten motarbetning?

Umeås alla krafter verkar vara emot mig idag, på sitt lilla sätt. Vaknar 8 av solen som skiner in, rakt i mitt "sovrum". När jag efter frukost och virkning har somnat om ringer pappa och väcker mig. Bara upp och kolla om jag behöver hemkörning av några livsmedel (lyx som jag uppskattar). Somnar till slut om, efter jag säkrat lägenheten från Nemos tänder. Pling pling på dörren halv 2. Leverans av patroner och magsäcksfyllnad av olika slag.

Funderar på om jag ska göra ett sista försök med sömnen, nu efter lunchen.... Har max sovit 5 timmar. Hmm får se. Är ju så fint väder ute idag, vill inte missa alla vår-känslor!

Var duktig inatt och sa nej till ett 10 timmars pass ikväll. "Du är väl tim-kåt?" Mjooo :S Men lyssnade tack och lov på ängeln på min högra axel som sa: du behöver VILA, och inte på den röda med pengatecken på skallen. Det tackar min kropp mig för idag. TACK tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0