Sccchhhöööndajg

Sjukt roligt igår! Tjejkväll med Lotta, Erika och Anna. Till och med galet roligt! Jag var som en hund och sen dansade vi hela natten lång (eller ja tills dom stängde iaf) på Coverclub.

Det känns idag att det var hårt igår. Började jobba 9.30. Tack och lov var det med Lotta och sen Emma. Micket bra. Är såinibomdens trött nu, och värk i hela kroppen. Förmodligen dansvärk. Det är ändå bra värk. Blir snart sängen om jag inte nyser ihjäl mig först.

Måste bara skriva nåt... om... hur sjukt det är, det som händer runt omkring mig nu. Mina tankar går till er som har det jobbigt! Hang in there, please!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja visst är det sjukt! Det är så det är här i söder! =P Pussa! Sakna!!

2009-03-15 @ 22:18:27
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0