Besiktning!

Fick ett samtal imorse, som jag reflexmässigt tryckte upptaget på för jag låg i sängen. Kollade upp numret på hitta.se sen och det var nån från lerstenen som ringt mig! Så jag ringde upp och vips fick jag vet att det är besiktning på våran (snart) lägenhet på Brogatan 31 imorrn kl 9. Sen tror jag den kan vara våran!!! Simla roligt! Tyvärr var det typ världen sämsta tid eftersom vi har personalfest ikväll och det brukar gå vilt till. Men men, det är bara att ta sig upp och sen gå och lägga sig igen! Haha kass tajming, men wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Nu ska jag snart dra till skolan på case-övning och sen ner på stan för personalaktiviteter på dagen! Jag vet vad vi ska göra, men nästan ingen annan. Hehe. Ibland är det bra att känna Magnus. Ska bli himla roligt bara jag lär mig andas och inte STRESSA för mkt. Är stressad nu, därför jag svamlar på och skriver helt ointressanta saker. Sluta. Jepp.

Ha en bra dag, det ska iaf jag ha!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Glöm inte att du ska umgås med mig i morn oxå! Men för din skull skulle vi ju kunna ta det fram emot eftermiddagen om du tror att du är sliten på morgonen :P SES snart!! Puss

2010-03-30 @ 11:28:25
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0