Och så var 5 veckor slut

Efter att legat i feber i två dagar tog jag mig ut, sista dagen där. Jag är glad att jag for, för tjejerna är fina och jag behöver sammanhang. Vad ska jag nu göra i början av alla kommande veckor?

På tal om nåt annat, målaren har varit här i två dagar och har lyckats tapetsera det lilla sovrummet och 70 procent av det stora. Jag förstår inte riktigt vad han gör om dagarna (ja, förutom att fika, äta, fika), men jag är inte målare så jag ska kanske inte säga nåt. Imorrn måste det bli klart, för jag är less på att ha främlingar springades i lägenheten, helst när jag försöker sova och kurera mig.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du får kanske veta imorn, om det har gått bra. ;)

2010-11-24 @ 21:59:45
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0