Min dag

Somnade med ångest men vaknade upp några ångest-tankar lättare. Hur ska man inte börja sin födelsedag om inte på iksu spa med sin bästa vän? Jag gillade det iaf. Varmt, lugnt, skönt och trevligt.

Hem och öppna presenter från älskingen, en massa fint! Sen bak-fix, disk, mer bak-fix, disk, matlagning osv.

En frys ringde på dörren denna eftermiddag, en FRYS! Hej storpack.

Nu har jag sagt hej då till älsk som har farit på jobbet. Sitter med en liten baileys och försöker andas lugnt och hitta lugnet inom mig, en liten stund iaf.

Snart blir det fika med nära och kära innan jag ska tagga till imorrn, då firandet fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Lina

STORT GRATTIS MIN ÄLSKADE UNDERBARA FRIDA! Har gjort en liten bild på min blogg! ett litet grattis inlägg! :) Ses imorgon underbaraste! Älskar dig! puss

2010-10-01 @ 23:04:11
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0