Levande

Igår kände jag mig levande, duktig och produktiv. Jag skrattade en massa och hade energi till att spasma mig. Även fast eftermiddagen/kvällen inte blev som planerat, så slutade den bra ändå. Drog igång träningen igen med ett step bas-pass. Först ville jag dö (fy fan vilken skit, aldrig aldrig mer!), sen i mitten av passet ville jag bara därifrån (snälla ta slut nån gång!) men sen på slutet när jag kände att jag faktiskt orkade hela passet och klarade av de flesta stegen kände jag mig glad, stark och duktig (fy fan va roligt och fy fan va jag är bra!). Har upptäckt att jag alltid håller på att bryta ihop i början av alla pass, men sen på slutet när jag tagit mig igenom hela passet, LEVANDE, så har den negativa känslan vänt till något positivt. JAG KAN.

Nu skriva skriva skriva på c-uppsatsen. WE CAN.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad härlig känsla! :D



Jadu attans vad tråkigt att man skulle gå och bli sjuk, men söndag eftermiddag passar jätte bra om du har lust att ses då, ska skriva svar på ditt sms också :) Saknar dig fina du!

2011-04-06 @ 10:55:54
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

:) det spelar faktiskt ingen roll alls, men kanske tisdag då? Nathalie är på dagis till 16 och jag ska försöka baka bullar på förmiddagen, men sen är det ju bara att komma, slutar du skolan klockan 16 även då? :) Tänkte så jag kommer ihåg att laga nå go middag till dig :D



Puss

2011-04-06 @ 20:36:07
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

Haha låter det hurtigt?! :) Syrran ska komma och hjälpa mig, så det blir lite bullar och annat smått och gott ska försöka baka en massa å frysa in så det finns sen till Roberts födelsedag och när bebis kommer och folk vill komma och hälsa på :)



Ja tisdag låter great, gillar du kycklingwok? tänkte kanske köra det på tisdag å så ris till :) Längtar också babe! Puss

2011-04-07 @ 11:22:42
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du kan, du är fantastisk ju! :)

2011-04-09 @ 00:47:19
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0