"Jag vill kräkas-listan"

Jag vill kräkas över (dock ej bokstavligen talat, typ):
5. Att man drastiskt ökar risken för att få en hjärtinfark om man tittar på tv/dator mer än 2-3 timmar per dag.
4. Att det aldrig är tyst när det borde vara tyst. Alla apparater tjuter och gnager bort mitt tålamod.
3. Människor som inte stannar och frågar hur det gick när man ramlar pladask på marken.
2. Folk som är idioter. De borde låsas in i ett idiot-rum och strålas med anti-idioti.
1. Att Umeå är så jävla litet.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ganska spikat tror jag :P (klart och säkert svar!)

Blir nog att jag kommer upp en hel vecka! Skulle verkligen vara en livlina för mig att ha det att se fram emot!



Då kan vi förbjuda allt som står i din lista! =)

Puss

2011-01-11 @ 17:57:00
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0