Sverige, närmare bestämt Umeå

Landade hemma i fredags kväll, bitterljuvt känns det, med vackra, torra ord. Jag är brunbränd och mitt hår har blekts till ljusblond, sånt gillas. Annars har det inte hänt så mycket, förutom att jag förälskat mig i en prickig top. Semestern var som en semester ska och bör vara, lugn och skön, varm och badande, god(isch) mat och trevligt sällskap, skratt osv. Finfint. Har typ redan glömt bort hur härligt det var, faller så snabbt tillbaka i vardagens invanda fotspår.

Idag är det måndag, har redan haft två måndagar i min kropp. En vecka innan jag börjar jobba på riktigt. Jag vill bjuda på glädje, men just nu är jag lite låg. Provande nämligen nygamla sömnpiller igår kväll/natt och det gick inteINTEinte alls. Grinolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0