Bakis

Ojojoj OJ ojojoj. Kommer en så kommer alla fallalllarlalala. (Jag är inte full, bara bakistrött). Fest igår med lillsyrran, myspys hade vi och det var trevligt. Jag tycker om min Darlinn. Sen lite mera ferre sen utgång och det var nice price in the what? Blev väckt av Fredrik imorse, han ringde, fast mitt fel för jag sa att han skulle ringa när han vaknade. Inge jobb ikväll/natt, måndag kväll istället vilket betyder poolfest i Nordmaling. Måste bara sova lite till tror jag.

Träffade gamla vänner igår, det var nice price det med. Och lina, den tjejen diggar jag stenhårt. Min heting.

Nä sängen väntar. Tjosvejs.

Kommentarer
Postat av: martina

detsamma mitt hjärta. kom och hälsa på snart igen, eller kanske ska vi fika någon helg? puss puss puss

2008-08-23 @ 18:34:04
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0