Bra dag

Vaknar upp på bra humör, äter ovanligt god gröt med blåbär i. Det är bra. Det behövs. Sen till jobbet, en massa folk och jag står bredvid Linn i kassan, värsta teamworket. Sånt gillar jag. Hon gillar jag. Ös i början, sen väldigt soft. Jag bökade om i frysen i typ en halvtimme och kom ut med alldeles för röda fingrar. Men det var skönt. Det var en bra dag på jobbet idag, ovanligt med sant :)

Sen cykla hem, slänga i sig lite mat och fara till IKSU och simma med Josse. Nytt rekord på 30 längder, vi var duktiga ikväll. Och trappan upp kändes ovanligt lätt. Träningen kanske har gjort nåt...

Hem och äta äggmackor, bra igen. Duktig av mig. Vill ju inte bryta ner dom få musklerna jag har. Idag är jag på bra humör. Imorrn ska bli en bra dag det med. Spika lite mera nu?


Kommentarer
Postat av: sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!



Lycka till!

2008-08-15 @ 21:27:13
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-08-15 @ 21:34:27
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0