Brödbak och skruvar

Duktig jag känner mig nu, bakat bröd och punkan på cykeln är fixad (dock inte jag som kan ta åt mig cred för det) och jag har börjat skruvat i hyllor, som senare ska upp på väggen. Kanske ska sätta upp nån tavla ikväll, det är hemtrevligt.

Men för tillfället är jag väldigt yr, vet inte riktigt varför. Antingen har jag en blodsockerdipp (vilket jag inte borde ha) eller så har jag druckit för lite. Röstar på det sista. Är så less på vatten. Men ska försöka hälla i mig lite till, skadar nog inte iaf. Allt annat som jag brukar dricka kostar alldeles för mkt, budget AB nuförtiden.

Fick kycklingsallad av mamsen och papsen, man tackar för det! (saknar dig emmy!)

Nä nu måste jag dricka nåt, upp och hoppa!


Kommentarer
Postat av: Emmy

åh älsk! Jag saknar dej med! Snart mindre än två veckor kvar! Puss!

2008-08-16 @ 18:30:29
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0