Getting better...

Dagen började inte bra med punka på cykeln när jag skulle ta mig till IKSU. Fan vad jag blev arg! Gah. Kan dom inte ge sig någon gång? Känner mig helt isolerad utan cykel, tycker inte om känslan. Var inte på bra humör när jag mötte Josse i entren. Men vi simmade iaf, jag lyckades komma upp i 24 längder. Simmade förbi folk i ilska och envishet. Går hem (morr) och funderar på att lägga mig och sova, men har inte lugnet till det, ligger och stirrar i stället och undrar när jag ska bryta ihop, känner att det är på väg. Var nämligen på väg att börja gråta när jag såg att Nemo inte hade nå vatten i sin vattenskål. Då är det fan inte bra, om en sån liten sak kan få bägaren att rinna över. Jag somnade iaf ändå, vaknar av att syster ringer. Det är bra. Vi går till uni och letar en bok på bibblan som vi till slut hittar, det är oxå bra. Sen visar hon mig var jag ska hålla hus de kommande åren. På instutionen hittar vi en guldgruva, dvs ett bord med en massa böcker med lappen "varsågod". Jag tog dom på orden och kom hem med sisådär 25 böcker. Det är bra, billigt är bra.

Djupt nere imorse, och jag behöver gråta för att orka vidare. När ska jag ha tålamodet till att stanna upp och andas? Men det känns lite bättre nu. Var ute med Nemo och plockade lite blåbär. Jag gillar blåbär. Ska gå till affärn och köpa jäst nu, så jag kan baka lite bröd och känna mig ännu duktigare. Och dessutom få något att göra, biter av min fingrarna annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0