Ilska

Jag är så fuckingjävla arg! Först på bloggen, som jag inte fick logga in på, sen på den jävla bakmaskinen som aldrig kan göra att bra bröd (jag följer recepten till punkt och pricka), arg på att jag är sjuk men mest av allt är jag arg på mig själv! SÅ JÄVLA ARG OCH BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV.

Jag vill slå, sparka, klösa och misshandla mig själv. Men det får jag inte, för sånt gör jag inte längre. Det är fan också skit, vart fan ska jag ta väg med min ilska nu då?! Lyssnar på arg musik, men det hjälper inte så mkt. Vill ut och springa som en galning i skogen, men jag är sjuk och det är skit det med. Jag är så jävla uttråkad att jag snart sliter av mig mitt hår (och då är det fan illa).

Nu när jag är så här arg (på mig själv om nån missade det) vill jag göra andra dumma saker oxå, ätit har jag redan gjort, inte överdrivet mkt men 5 mackor typ. Jag vill slösa bort alla mina pengar på Friis och Company väskor och smycken. Jag vill dessutom supa skallen av mig. Inget av dom sakerna är bra saker. Det första är kanske lite bättre, eller? Vet inte riktigt. Dyrt.

Fick just tips om att lyssna på System of a down, det är bra det. Vilka har den där låten som jag brukar lyssna på när jag var arg förrut? Va fan heter den? Nu vet jag! Slipknot med Wait and bleed. Måste ladda hem Pain också.

Nu känns det lite bättre, men det lär nog inte hålla i sig. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0