IQ-fiskmås

Frida nere i tvättstugan.... (som hon by the way aldrig varit i förrut)

Ser 5 maskiner framför mig, fan va bra tänker jag! Då hinner man ju tvätta en massa omgångar. Hehe. Fyller upp de 3 innersta, och kör igång dom, sen när jag ska försöka mig på ytterliggare en så hittar jag inte vart man ska hälla tvättmedlet, jag läser på bruksanvisningen men där står det inget om tvättmedel! Vänder typ upp och ner på maskinen (om man nu kan göra det, den står ju som fast i marken), försöker dra i allt som ser ut som en lucka... Till slut ger jag upp.

Går ner i tvättstugan igen, när maskinerna är klara och tvätten ska hängas och börjar då fundera på vart torktumlarna är... Sånna är ju som bra att ha till en del av tvätten... Då slår det mig. De två maskinerna som jag inte hittat nåt fack för tvättmedel till är ju såklart torktumlare! IQ-fiskmås. Och jag står och skrattar åt mig själv alldeles för länge. Dagens dumma. Haha. Ja man ska då lyckas med allt.


(Jag är ingen erfaren tvättare för er som inte förstod det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0