Jag gillar att vara aktiv

Ska jag vara frisk när oktober är slut? Jag fick panik! Inga ätstörningssymtom sa hon, men allt det andra då tänkte jag!?

När jag ändå är inne på dåliga saker så hatar jag havregrynsgröt efter två mornar, bådar inte gott, ska nämligen leva på det i år. Och jag hatar att jag inte har några persienner och vaknar fem på morgonen och kan inte sova mer för det är så jävla ljust!

Annars är det ganska bra för tillfället, jag har fullt upp mest hela tiden, stressar hit och dit, men jag gillare för då hinner jag inte tänka så mkt, och jag hinner absolut inte hetsäta.

Och jag är så glad för jag har ett barbord med stolar nu! Wiii! Underbart att inte behöva äta på golvet. Jag börjar få till det riktigt bra här i min lilla lya. Och Tuss var förbi igår, alltid lika underbart att umgås med frejaner! Är som helt annat, och jag kan verkligen slappna av och bara vara mig själv. Jag älskar dom! Och hon bor så nära! Det är fan nice.
Ikväll är det fest med låtsaslillsyrran! Ja, det blir nice. Jag tycker om Linn.

Just ja, kom på en sak... varför häller jag alltid för häftigt när jag dricker, så att jag 2 av 5 gånger spiller? Klant.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

En känd glamourmodell har startat en skönhetssalong. Vad tycker du om hennes salong? Jag har fått en inbjudan från henne. Mer om det kan du läsa i min blogg

2008-08-09 @ 09:24:49
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-08-09 @ 09:26:04
URL: http://jonnaa.se
Postat av: malin

Åhh.. lillharhjärtat mitt!

Ja vill oxå att vi träffas snart på riktigt!!

Ja vill oxå känna frejan-vara-ilag-lugnet!!

Underbart föresten att du är så öppen o ärlig på bloggen! Du är så jävla stark!!!



Puss

2008-08-09 @ 10:48:56
URL: http://rylla.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag förstår din panik. Det är dumt att sätta upp en tidsplan för man vet aldrig hur det blir. Men tanken är nog väl menad även om det blir fel.. men ja.. du förstår kanske hur jag menar. Puss

2008-08-10 @ 00:33:48
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0