Kurerar mig

Ingen träning sen förra fredagen, börjar som smått bli galen och tror att jag har gått å blivit smällfet! Jag som hade kommit igång så bra, och så blir man såklart sjuk, och aldrig blir man frisk heller. Det är elakt, en elak värld vi lever i. Träning imorrn hade jag tänkt, men om jag vaknar upp med samma röst (dvs ingen röst) imorrn får jag nog tänka om. Ska ju trots allt jobba lite imorrn, men först Freja öppenvård och sen jobb. Därefter ska "Darlinn" och "Freelove" göra umeås gator osäkra :P Jag diggar nog mitt nya smeknamn, det är sött. Tycker Linn var duktig som kom på det, dock inte lika bra som Darlinn. Haha.

Idag ska jag göra absolut ingenting, förutom att gå till åhems centrum och hämta ut mitt paket (ja!) och sen städa till lite i lägenheten, ska försöka få bort de sista lådorna från golvet. Vore nice. Äta blodpudding ska jag oxå göra, det är bra.

Jag är sko- och väskgalen för tillfället. Jag håller på tappa mitt förstånd. Jag måste lugna ner mig och försöka komma ihåg att jag faktiskt INTE har råd. INTE Frida. Fy. Men jag vill ju ha! Gah. I-landsproblem, jag tycker om sådana, less på alla riktiga problem, skönt att ha några fjantiga att våndas över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0