Min dag

En tomatskärarincident gjorde så att jag helt plötsligt var dagschef på Max. Det var inte igår. Behövde dock inte göra så mkt, men kändes lite roligt att få bestämma. Hehe. Och räkna kassor, ändå skönt att komma ifrån köket. Fast fick iofs jobba en timme längre än tänkt, men men (jag ser dollartecken). Sen hoppa på cykeln, svänga förbi Lotta och hämta min kamera!!!! JA!! Älsklingen hade hittat den nånstans hemma hos henne, underbart! Gjorde min dag. Därefter träning, själv, lite trist (krya på dig Josse). Blev bara gymmet, inge simning, var för mkt folk där, så jag sparar det till imorrn istället. Men jag är förvånad, är ju sommar och tisdag då hade det varit mer likt mig att supa, men icke sa nicke. Frida har blivit duktig.

Nu sitter jag och chillar och funderar på vad jag ska börja packa upp. Har förresten ätit en udda middag, kokta rödbetor med stekt vitkål och hummus. Funkade faktiskt himla bra. Men jag har svårt att sluta, och sockersug som fan. Får inte, får bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0