Morgonpanik

Vaknade tusen gånger, och till slut tänkte jag ta mig upp och fara och träna, men så blev jag lat och försökte komma på någon undanflykt till varför jag inte behövde träna. Det enda jag kom på var att jag kanske behövde vila en dag, så kroppen hinner ta igen sig. Jag kör på det. Men jag har redan ångest av att sitta still, jag måste aktivera mig, sån fuckingjävlaångest! Jag blir galen. GAH! Och jag vill vräka i mig godis. Vad har hänt med mig? Jag tror jag ska gå under jorden. Där är det mörkt och fint, trångt och kallt. Bättre fly än fäkta. Jag ska hitta en krage som jag kan ta tag i, så jag kan rycka upp mig själv.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Snart, när jag kommer upp. Då kan vi börja förbjuda ångesten! =) Jag har oxå massa ångest idag å ändå äter jag godis! Så knasigt! Du är bäst! Puss

2008-08-06 @ 14:50:13
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: malin

Ja ha oxå en massa ångest stup i kvarten o går o rotar i godispåsar stup i kvarten.

känns som att en gång i veckan e ett minne blott...

Ja tror ja dör av skamm......



Saknar dig stumpan!!

2008-08-09 @ 08:18:41
URL: http://rylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0