PANIK nr2

Nu har Ubbe farit hem, och jag är själv med en jamande, åmande katthona som är i löpen. Är då inte tyst en sekund iaf, så jag behöver inte känna mig ensam, om man ska försöka se det positiva i en katt som går med ändan först.

Jag har färgat mitt hår, rött och finare igen. Det är mörkt i min lägenhet och jag har panik i min själ.

Ibland är jag smart, och ibland mindre begåvad, som tidigare idag. Emmy satt här vid mitt barbord, och jag skulle visa att det inte satt fast i väggen så bra på ena sidan. (o)smart som jag är drar jag i bordet så att det lossnar på andra sidan oxå. Så nu sitter det inte alls fast i väggen, utan står på ett ben och ranglar. Förstår inte varför jag inte använder min hjärna, fick ju den av en orsak! Ibland blir jag bara så less på mig själv. Nog med skit ändå, och fortfarande panik.

Försöker dela upp paniken i olika delar, och ta itu med dom en efter en. Vet inte om det kommer att gå bra, kom just på idé. Men uppdatering kommer säkert. Önska mig lycka till med mina i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0