Sjukdag

Inget jobb idag, och det var ett bra beslut. Hade tänkt vara duktig idag och göra en massa behövliga saker, men jag är yr. Är febern tillbaka? Hettar och fryser, jag vill inte igen! När ska jag ha tid att bli frisk? Jag har iaf diskat och lämnat tillbaka en bok på UB, sen sovit och bara slappat i soffan. Jag borde dammsuga och torka golvet, för jag har lämnat spår efter mig. Dumma klösande fingrar.

Varm som en grillpinne är jag, väldigt inaktiv, jag som skulle simma idag, men det var nog smart att välja bort det. Måste vila upp min kropp ordentligt, sen kan jag sätta igång med träningen på riktigt igen. Jag behöver det, mitt psyke behöver det, håller redan på att falla isär på alla sätt och vis.

Så många tankar som hinner passera mitt tankecentra när man inte gör någonting, på gott och ont. Jag blir sentimental och besviken på mig själv. Det är bara jag som kan förändra. (punkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0