Typisk söndag

Bakis och allmänt seg efter en hård vecka. På söndagar får man faktiskt vara ett vrak, vilket jag tog till vara på. Sov mer eller mindre till 17, var iofs uppe och åt frukost vid tolvtiden, men annars så låg jag och slappade i sängen, sovandes till och från. Men man får. Sen handling på Maxi, ägg och köttfärs, typ. Det är bra skit. Nu kan jag låsa in mig i lägenheten i en månad och ändå klara mig. Nog för att det inte är något jag tänker göra just nu.

Ikväll har jag ätit äggmackor, väldigt goda med sallad och sånt stuff, och softat i soffan med lill-Nemo.

Jag är stolt över mig själv, Josse är oxå stolt över mig. Det känns bra, som att människor faktiskt kan ändras. Jag gillare, och tänker fortsätta på den banan. Det tar iofs 12 veckor att ändra på ett beteende (har jag fått höra alldeles för många gånger), men är iaf på rätt väg nu. Bra Frida.

Och det känns skönt att veta, nu ska jag bara komma ihåg det.
Dags att borsta tänderna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0